من و عشقم و نی نی کوچولومون

مامان شکمو شده

1391/9/2 21:50
نویسنده : مامانی
121 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی من......

 

عزیزه من امروز ۱۱ هفته و ۳ روزته یه کوچولو بزرگ تر شدی مامانی I think I made a booboo

از مامانی برات بگم که تازگیا خیلیییییییییییییی شکمو شده

دیشب خیلی دلم هوس کباب کرده بود....زودی رفتم زنگ زدم بابا جون برام بخره (البته همراه با یه کوچولو خجالت چون دو شب پیش برام خریده بود بلاخره شب وقتی اومد خونه رفتیم بیرون برام کباب خرید اینقدر با اشتیاق می خوردم که بابایی هم خندش گرفته بود بهش می گم من که شکمو نیستم نینی شکموئه .....

بند بند وجودم داشت لذت می برد از خوردن اینقدر خوشمزه بود که نگوووووووووو

حالا امروز از صبح دلم دنبال همون کباب خوشمزه ی دیشبه خجالت می کشم باز به بابا جون بگم امشبم برام بخره اما بابا همیشه میگه هر چی دلت می خواد بگو تا برات بخرم....ولی من خجالت می کشم خوب هر شب هرشب.....

اصلا می دونی چی می گم

می گم دیشب من می خواستم امشب نی نی می خواد بریم به نی نی شام بدیمconnie_feedbaby.gif

این وسط مامانی هم یه فیضی می بره خوب تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدآخ جووووووون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)