من و عشقم و نی نی کوچولومون

10 هفته و سه روز

1391/8/25 14:13
نویسنده : مامانی
117 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی کوچولوی من

 

امروز ۱۰ هفته و ۳ روزته دیگه کم کم داری بزرگ میشی فسقلیه من شکم مامانی هم یکمی بزرگ تر شده بابایی هر شب روغن می ماله به شکمم که ترک بر نداره کوچولوی من دیشب وقتی دست گذاشتم رو دلم ضربان قلب کوچیکتو حس کردم به بابایی می گم بیا دست بزار رو دلم که ضربان نی نیمونو حس کنی اونم دستشو گذاشت رو شکمم اما هیچی حس نکرد بهم می گه تو خیالاتی شدی.......... اما باور کن من حست کردم عزیزم

من می خوام عکس این هفته ی فسقلیمو بزارم

کوچولوی من الان تو این اندازه ای هستی تو شکم من.......الهییییییییییییییی قربون اون دست و پای کوچولوت برم من

 

 

 

 

 

 

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ساجده
12 آذر 91 21:51
سلام عزیزم متین تو مسابقه نی نی های فشن شرکت کرده اگر به این ادرس برید و بهش رای بدید ممنون میشم با تشکر کد عکس 0026 در ضمن ميتونيد به متين دو بار راي بديد http://ninimod.niniweblog.com تا پنج شنبه مهلت داره